Hulp bij inschrijvingen via Ticketgang

Al onze inschrijvingen gebeuren via Ticketgang: www.kampenhout.be/tickets.

Heb je nog geen Ticketgang-account? Klik dan HIER voor een stappenplan om een account aan te maken en lees onderstaande info.

Heb je al een account en heb je problemen bij het inschrijven?

  • Hulp nodig bij het inschrijven? Klik HIER.
  • Staat er op de welkompagina een rode kader met de melding dat nog niet alle verplichte vragen zijn ingevuld?
    • Vul dan alle gegevens aan van AL je kinderen.
    • Hulp nodig bij het aanpassen van de gegevens? Het stappenplan vind je HIER en helpt je verder.
  • Vind je een kamp niet terug?
    • Dan is de deadline mogelijk verlopen en kan je niet meer inschrijven.
  • Een kamp is ‘tijdelijk uitverkocht’?
    • Dit wil zeggen dat er op dat moment geen tickets meer beschikbaar zijn omdat nog niet alle tickets effectief werden betaald.
    • Je kan op dit moment NIETS doen voor dit kamp.
    • OPTIE 1: Er komen nog enkele tickets vrij omdat deze niet tijdig werden betaald.
    • OPTIE 2: het kamp springt op ‘wachtlijst’.
    • Hernieuw je browser regelmatig en wacht af wat er gebeurt, dit kan tot 20 minuten duren!
  • Een kamp is ‘in verwerking’?
    • Dan wacht Ticketgang 20 minuten op jouw online betaling. Betaal je niet binnen deze periode, dan wordt jouw bestelling geschrapt en komen de dagen terug vrij voor inschrijving.

Belangrijk:

De gegevens van ALLE kinderen in jouw account moeten nagekeken en aangevuld worden. Zolang dit niet in orde is, kan je niet verder gaan.

Indien één van jouw kinderen verwijderd mag worden uit jouw gezinsaccount, dan neem je contact op met Ticketgang: info@ticketgang.be. De gemeentelijke vrijetijdsdienst is hiervoor niet gemachtigd.