Protocollen

Het lokaal bestuur ondertekent samen met andere overheidsinstellingen verschillende protocollen. Dat zijn overeenkomsten waarin twee of meerdere overheidsinstellingen afspraken maken over de elektronische uitwisseling van persoonsgegevens. Met die gegevens kan je een persoon rechtstreeks of onrechtstreeks identificeren, bv. via naam, adres of rijksregisternummer.

In een protocol staat o.a. opgenomen:

  • welke overheidsinstellingen persoonsgegevens uitwisselen;
  • het doel;
  • welke veiligheidsmaatregelen ze nemen.

Als inwoner kan je de protocollen die het lokaal bestuur ondertekende, raadplegen in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Download ze hieronder.

Deel deze pagina

alert-box-close-text

Wat vind jij van onze communicatie? Zeg het eens!

Van 14 april t.e.m. 11 mei organiseert het lokaal bestuur een communicatiebevraging.

Wat vind je goed? En wat kan er volgens jou beter?

Deel jouw mening en maak kans op een Kampenhoutbon