Samen aan tafel: een Kampenhoutse potluck op 23 juni

Gepubliceerd op dinsdag 12 mei 2026 11 u.
Eet je vaak alleen en lijkt het je fijn met anderen aan tafel te zitten? Dan ben je welkom bij Samen aan tafel, een Kampenhoutse potluck. De eerste editie vindt plaats op dinsdag 23 juni, van 18 tot 20 uur, in cafetaria De Pint van wzc Molenstee.

Het idee is eenvoudig. Je brengt iets kleins mee om te delen (hartig, zoet of een drankje). We zetten alles samen op tafel en genieten van een gezamenlijke maaltijd in een ongedwongen sfeer. 

Samen aan tafel is een initiatief van het toekomstig dienstencentrum, in samenwerking met een geëngageerde alleenstaande inwoner die mensen rond de tafel wil brengen. 

Praktisch

  • Wanneer: dinsdag 23 juni
  • Tijdstip: van 18 tot 20 uur
  • Waar: terras van cafetaria De Pint (Gemeenteplein 1, 1910 Kampenhout)
    (Bij slecht weer verhuizen we naar binnen.)
  • Meebrengen: iets te eten of drinken om te delen

Inschrijven

Inschrijven kan:

  • telefonisch via 016 314 328;
  • onthaal.godshuis@kampenhout.be;
  • aan het onthaal van wzc Molenstee (Gemeenteplein 1, 1910 Kampenhout).