Gemeente werft aan: Administratief medewerker burgerzaken

Departement Burgerzaken

NIVEAU C1-C3 - HALFTIJDSE TEWERKSTELLING - CONTRACT ONBEPAALDE DUUR


FUNCTIEBESCHRIJVING:

Als administratief medewerker van de afdeling Bevolking werk je samen in een team collega’s onder leiding van het afdelingshoofd. Je bent een aanspreekpunt voor de burger en verstrekt de nodige informatie, zowel telefonisch, schriftelijk als mondeling aan het loket. Je registreert en verwerkt persoonsgebonden gegevens van Belgen en niet-Belgen die inwoner zijn van Kampenhout.

Je levert allerlei getuigschriften af en verzorgt de administratie m.b.t. identiteitskaarten, rijbewijzen en paspoorten. Een beperkt aantal sociale zaken behoort tot het takenpakket. Je wordt ook ingezet bij de administratieve organisatie van de verkiezingen.

PROFIEL:

  • Je bent in het bezit van een diploma van secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs;
  • Je bent sterk in klantvriendelijke, administratieve dienstverlening en kan zich vlot inwerken in de softwaretoepassingen die eigen zijn aan de functie;
  • Je bent flexibel, oplossingsgericht, collegiaal en gedreven;
  • Je bent leergierig, punctueel met een grote verantwoordelijkheidszin;
  • Je bent klantvriendelijk en voert het werk nauwgezet en resultaatgericht uit;
  • Je bent van onberispelijk gedrag en geniet de burgerlijke en politieke rechten (attest van goed gedrag en zeden);
  • Je bent medisch geschikt voor de uit te oefenen functie;
  • Je bent bereid om op dinsdagavond tot 20u te werken (avondopening gemeentediensten);
  • Je voldoet aan de vereiste kennis van het Nederlands, opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken;
  • Je slaagt voor de selectieprocedure.

WIJ BIEDEN:

  • Een halftijdse contractuele betrekking (19u./38u.);
  • De basiswedde bedraagt minimum 963.69 euro bruto per maand (indien er geen anciënniteit wordt overgenomen), vakantiegeld, eindejaarstoelage;
  • Anciënniteit uit eerdere, relevante werkervaringen kan onder voorwaarden in aanmerking genomen worden;
  • Maaltijdcheques met een zichtwaarde van 8 euro;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Fietsvergoeding voor wie met de fiets naar het werk komt;
  • Integrale vergoeding woon-werkverkeer voor wie met het openbaar vervoer naar het werk komt;
  • 35 dagen jaarlijks verlof (bij volledige verlofrechten) en glijdende werkuren;
  • Mogelijkheden tot opleiding en bijscholing;
  • Iedereen die geslaagd is voor de selectieproef wordt gedurende 2 jaar opgenomen in de wervingsreserve.

HEEFT U INTERESSE?

Uw sollicitatiebrief, met bijgevoegd een recent CV en een kopie van het gevraagde diploma, stuurt u vóór maandag 4 maart 2019 per post naar het College van Burgemeester en Schepenen, Gemeentehuisstraat 16 te 1910 Kampenhout (poststempel geldt als bewijs).

U mag uw sollicitatiebrief, met bijgevoegd een recent CV en een kopie van het gevraagde diploma, ook persoonlijk afgeven in het gemeentehuis, dienst Secretariaat, tegen ontvangstbewijs, uiterlijk op maandag 4 maart 2019 om 11u45.

Sollicitaties per e-mail of onvolledige kandidaturen worden NIET aanvaard

HEEFT U VRAGEN?

Meer inlichtingen kan u bekomen bij de personeelsdienst op het telefoonnummer 016 65 99 26 of via e-mail: personeelsdienst@kampenhout.be.