Administratief medewerker • cluster Ruimte

Cluster Ruimte

Aanleg wervingsreserve • contractueel • C1-C3 • voltijds of deeltijds


Hoe ziet de functie eruit?

Als administratief medewerker van cluster Ruimte sta je in voor de administratieve ondersteuning van het team bij het behandelen van lopende dossiers. Je zorgt voor de voorbereiding van informatieve en goed te keuren agendapunten en dossiers voor het college van burgemeester en schepenen. Je informeert en verwijst diverse actoren op een optimale manier door. Je zorgt ervoor dat iedereen toegang heeft tot de informatie die noodzakelijk is om zijn taak optimaal te kunnen realiseren en verzorgt de communicatiestroom naar de burger en andere belanghebbenden.

Welk profiel heb je?

  • Je beschikt over een diploma secundair of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Je hebt relevante kennis en bent vertrouwd met de inhoud van het decreet lokaal bestuur.
  • Je hebt een goed zicht op de werking en brede context van een lokaal bestuur.
  • Je beschikt over sterke administratieve en organisatorische kwaliteiten.
  • Je beschikt over de vaardigheden om met een computer en de moderne communicatiemiddelen, zoals internet en e-mail, te werken.
  • Je hebt een goede kennis van de werking van de organisatie en bent ermee vertrouwd.
  • Je kent de procedures die gevolgd moeten worden en past die kennis in de eigen werkomgeving toe.
  • Je hebt basiskennis van de werkmiddelen en werkmethodieken om een opdracht tot een goed einde te brengen.

Wat bieden wij?

  • een voltijdse of deeltijdse tewerkstelling voor onbepaalde duur;
  • een basiswedde van minimaal 2.258,22 euro bruto per maand (bij een voltijdse tewerkstelling, indien er geen anciënniteit wordt overgenomen), vakantiegeld, eindejaarstoelage;
  • de mogelijkheid tot telewerk (in verhouding tot het tewerkstellingspercentage: maximaal 2,5 dagen per week bij een voltijdse tewerkstelling);
  • de mogelijkheid om anciënniteit uit eerdere, relevante werkervaringen onder voorwaarden in aanmerking te nemen;
  • maaltijdcheques met een zichtwaarde van 8 euro;
  • ecocheques;
  • hospitalisatieverzekering;
  • fietsvergoeding voor wie met de fiets naar het werk komt;
  • een integrale vergoeding woon-werkverkeer voor wie met het openbaar vervoer naar het werk komt;
  • 35 dagen jaarlijks verlof (bij volledige verlofrechten) en glijdende werkuren;
  • mogelijkheden tot opleiding en bijscholing.

Als je voor de selectieproef slaagt, nemen we je gedurende twee jaar in een wervingsreserve op.

Heb je interesse?

Bezorg jouw motivatiebrief met een recent cv en een kopie van je diploma ten laatste op woensdag 8 februari 2023 om 12 uur aan het team Personeelszaken:

  • via e-mail: vacatures@kampenhout.be (bij voorkeur);
  • per post: Lokaal bestuur Kampenhout, t.a.v. het college van burgemeester en schepenen, Gemeentehuisstraat 16, 1910 Kampenhout;
  • via persoonlijke overhandiging: Team Personeelszaken, Dorpsstraat 9, 1910 Kampenhout.

De datum van de e-mail, de poststempel of de ontvangstbevestiging geldt als bewijs.

Graag meer informatie?

Neem contact op met het team Personeelszaken via vacatures@kampenhout.be of 016 65 99 35.

Deel deze pagina