Administratief medewerker • team Facilitaire zaken

Cluster Interne zaken

Onbepaalde duur • contractueel • C1-C3 • voltijds


Hoe ziet de functie eruit?

Als administratief medewerker bij team Facilitaire zaken ben je medeverantwoordelijk voor het beheer en de organisatie van de facilitaire werking van het lokaal bestuur. Je draagt bij tot de dagelijkse dienstverlening en het beheer van de gebouwen.

Welk profiel heb je?

  • Je bent in het bezit van een diploma van secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Je bent sterk in klantvriendelijke, administratieve dienstverlening en kan je vlot inwerken in de softwaretoepassingen die eigen zijn aan de functie.
  • Je bent flexibel, oplossingsgericht, collegiaal en gedreven.
  • Je bent leergierig en punctueel, met een grote verantwoordelijkheidszin.
  • Je voert het werk nauwgezet en resultaatgericht uit.
  • Je voldoet aan de vereiste kennis van het Nederlands, opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure.

Wat bieden wij?

  • een voltijdse contractuele betrekking voor onbepaalde duur;
  • een bezoldiging volgens salarisschaal: minimaal brutomaandsalaris van 2.303,39 euro (0 jaar ervaring C1), vakantiegeld en eindejaarstoelage.
  • de mogelijkheid om anciënniteit uit eerdere, relevante werkervaringen onder voorwaarden in aanmerking te nemen;
  • glijdende werkuren;
  • 35 vakantiedagen per jaar;
  • maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag);
  • ecocheques (200 euro voor een voltijdse tewerkstelling);
  • fietsvergoeding (het maximale bedrag dat door de desbetreffende wetgeving fiscale vrijstelling krijgt);
  • gratis openbaar vervoer van en naar het werk;
  • hospitalisatieverzekering;
  • ruime opleidingskansen.

Iedereen die voor de volledige selectieprocedure slaagt, nemen we voor twee jaar in een wervingsreserve op.

Heb je interesse?

Stuur ons dan voor woensdag 24 april 2024 om 12 uur jouw kandidatuur met de bijbehorende documenten:

  • jouw cv;
  • een kopie van jouw diploma;
  • een sollicitatiebrief.

Alle documenten bezorg je:

  • bij voorkeur via e-mail aan vacatures@kampenhout.be;
  • per post t.a.v. team Personeelszaken: Dorpsstraat 9, 1910 Kampenhout;
  • door persoonlijke afgifte aan team Personeelszaken: Dorpsstraat 9, 1910 Kampenhout.

De datum van de e-mail, de poststempel of de ontvangstbevestiging geldt als bewijs.

Graag meer informatie?

Voor meer informatie kan je contact opnemen met team Personeelszaken via vacatures@kampenhout.be of 016 65 99 35.

Deel deze pagina