Administratief medewerker • team Burgerzaken

Cluster Mens

Voltijds of halftijds (dinsdagavond en woensdagochtend verplicht) • C1-C3 • bepaalde duur


Hoe ziet de functie eruit?

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor mensen? Dan ben jij de schakel die ons team Burgerzaken zoekt!

Als administratief medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners wanneer het gaat om identiteitskaarten, rijbewijzen en paspoorten. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is – correct, efficiënt en altijd met een glimlach.

Maar daar stopt het niet. Je ondersteunt je collega’s met administratieve taken en helpt mee aan een vlotte informatiestroom binnen het team. Dankzij jouw inzet loopt alles op wieltjes!

Welk profiel heb je?

  • Je bent in het bezit van een diploma van secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Je werkt respectvol en constructief samen met collega’s en andere belanghebbenden.
  • Je draagt de waarden en normen van het geïntegreerde bestuur uit in je dagelijkse werk.
  • Je bent integer, respecteert deontologische principes en brengt ze in de praktijk.
  • Je beschikt over goede administratieve vaardigheden.
  • Je bent beschikbaar om op dinsdagavond en woensdagochtend te werken.
  • Ervaring hebben is zeker een pluspunt, maar geen verplichting. Je krijgt een opleiding van jouw collega’s.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure (een kort sollicitatiegesprek).

Wat bieden wij?

  • een contract van bepaalde duur (voltijds of halftijds (dinsdagavond en woensdagochtend verplicht)) voor de periode van indiensttreding tot en met 31 december 2026
  • een bezoldiging volgens salarisschaal C1-C3: minimaal brutomaandwedde van 2.396,43 euro en maximaal brutomaandwedde van 4.386,09 euro (bij een voltijdse tewerkstelling)
  • de mogelijkheid om anciënniteit uit eerdere, relevante werkervaringen onder voorwaarden in aanmerking te nemen
  • vakantiegeld en eindejaarstoelage
  • maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag)
  • hospitalisatieverzekering
  • 2e pensioenpijler van 3,5%
  • fietsvergoeding voor wie met de fiets naar het werk komt
  • integrale vergoeding woon-werkverkeer voor wie met het openbaar vervoer naar het werk komt
  • 35 dagen jaarlijks verlof (bij volledige verlofrechten in een voltijdse tewerkstelling)

Heb je interesse?

Stuur ons dan ten laatste woensdag 23 juli 2025 om 12 uur jouw kandidatuur met de bijbehorende documenten:

  • jouw cv;
  • een sollicitatiebrief;
  • een kopie van jouw diploma.

Alle documenten bezorg je:

  • bij voorkeur via e-mail: vacatures@kampenhout.be;
  • per post t.a.v. team Personeelszaken: Gemeentehuisstraat 32, 1910 Kampenhout;
  • door persoonlijke afgifte aan team Personeelszaken: Gemeentehuisstraat 32, 1910 Kampenhout.

De datum van de e-mail, de poststempel of de ontvangstbevestiging geldt als bewijs.

Graag meer informatie?

Neem contact op met team Personeelszaken via vacatures@kampenhout.be of 016 65 99 35.

Deel deze pagina